Kako je nastalo?

Agar.io je bila prvič objavljena na 4chan 27. aprila 2015 Matheus Valadares, je takrat 19-letni brazilski razvijalec.
  Zapisano v JavaScript in C ++, igra je bila razvita v nekaj dneh.  Igra prvotno ni imela imena, uporabniki pa so morali povezati Valadares 'IP naslov, da bi igral.
 Ime Agar.io je predlagala anonimni 4chan uporabnika, saj so druge domenska imena, kot so cell.io že sprejeti.
  Valadares nadaljevala posodabljanje in dodajanje novih funkcij za igro, kot so izkušnje sistem in "eksperimentalni" gamemode za testiranje eksperimentalne funkcije.
  En teden kasneje, Agar.io vstopil Steam GreenLight z Valadares napoveduje prihodnjo različico free-to-igra v igri za prenos.
 Je nameraval vključiti funkcije v različici Steam ki niso na voljo v različici brskalnika, vključno z dodatnimi gamemodes, meri styling in sistem računa.
 Potrdil je bilo za uvrstitev na Steam zaradi interesa skupnosti. 
Dne 8. julija 2015, Miniclip izdal mobilno različico Agar.io za iOS in Android.
 Sergio Varanda, vodja mobilne pri miniclip, je pojasnil, da je bil glavni cilj mobilno različico na "poustvariti izkušnjo iger na srečo" na mobilnem telefonu, z navedbo izzivi na novo igro na kontrole na dotik.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja